Naša misia pre dlhší a lepší život po 50-tke
V októbri 2024 sme vstúpili na slovenský trh ako prvá značka, ktorá ponúka výživové doplnky, špeciálne vyvinuté pre ľudí nad 50 rokov. Produkty značky Silwer sú kombináciou detailného poznania potrieb lokálneho slovenského zákazníka a globálneho know-how v oblasti výživových doplnkov. Výsledkom je vyladené úvodné portfólio, zložené z 23 vysokokvalitných vitamínov, minerálov a výživových doplnkov. Ambíciou značky Silwer je, aby Dlhovekosť, v angličtine Longevity, bola zrozumiteľnou a prístupnou témou pre každého, kto má záujem.
Silwer misia: Dlhovekosť je téma pre každého
Téma Dlhovekosti, alebo tiež Longevity, sa významnejšie dostáva do popredia už aj na Slovensku. Unikátny výskum generácie 50+, ktorý sme pod značkou Silwer zrealizovali v septembri 2024 na Slovensku (2.500 respondentov vo veku nad 50 rokov) to potvrdil. Podľa výsledkov takmer 98 % ľudí vekovej kategórie 50 plus deklaruje, že im záleží na ich zdraví. Ale približne iba polovica z nich ku svojmu zdraviu pristupuje aktívne, to znamená, že sa zdravo stravuje, športuje, relaxuje a pod.
Náš výskum ukázal, že na aktívny prístup k zdraviu má veľmi významný vplyv mesačný príjem a veľkosť sídla, v ktorom ľudia 50+ žijú. Zjednodušene by sa dalo povedať, že bohatší ľudia z veľkých miest žijú aktívnejšie a zdravšie. V priložených grafoch vidno významný rozdiel v aktívnom prístupe k zdraviu medzi skupinou s mesačným príjmom viac ako 2.000 € a skupinou s príjmom do 1.000 €.
Naša značka Silwer prichádza s ambíciou sprístupniť tému dlhovekosti všetkým, nielen bonitnejším ľuďom z veľkých miest. Chceme ukázať, že zdravší a lepší život po 50-tke je pre každého, kto má záujem, bez rozdielu koľko zarába a kde býva. Preto pod značkou Silwer prinášame na trh výživové produkty vo vysokej kvalite za férové ceny, ktoré sú dôležitou súčasťou zložitej mozaiky dlhovekosti.
Okrem kvalitných produktov budeme pravidelne prinášať najnovšie výskumy z celého sveta a rady skutočných expertov na tému ako žiť po 50-tke zdravšie. Aby sme inšpirovali všetkých, čo majú záujem o dlhší a lepší život po 50-tke.
Zakladatelia značky Silwer
Za značkou Silwer stoja dvaja spolužiaci zo zvolenského gymnázia, ktorých profesijné cesty sa preťali 37 rokov po maturite.
Ivan Berkeš prežil celý svoj profesionálny život v Londýne. Posledných 20 rokov sa venuje liekom a doplnkom výživy. Pracoval pre najvýznamnejšie európske siete lekární, a vyvinul tisíce produktov, ktoré sa predávajú po celej Európe. Svoj prístup zhrnul do jednej vety: „Na prvom mieste pri vývoji všetkých 23 produktov Silwer bola vždy kvalita bez akýchkoľvek kompromisov“.
Martin Marko má za sebou 30 rokov úspešných skúseností v marketingu a reklame. V posledných rokoch sa špecializuje na marketing pre generáciu silver (ľudia nad 50 rokov). „Detailne poznáme potreby ľudí po 50-tke, presne vieme čo očakávajú, a čo hľadajú. Aj podľa toho sme tvorili portfólio Silwer. Aby sme im uľahčili výber kvalitných výživových doplnkov“, vraví Martin Marko.
Zakladatelia značky Silwer sa už päť rokov venujú skúmaniu života ľudí 50+ na Slovensku. Zrealizovali štyri komplexné výskumy, ktorých sa zúčastnilo takmer 15.000 respondentov. Detailne v nich analyzovali životný štýl generácie 50+, jej vzťah ku zdraviu, a v rámci tejto témy aj očakávania od výživových doplnkov u ľudí v tomto veku. Zakladateľov značky Silwer môžeme považovať za skutočných znalcov života po 50-tke na Slovensku.